Thursday, September 29, 2011

AKIBAT KEMERENGAN MELAMPAU

uikss??


anda bosan? tidak ada idea untuk melakukan apa-apa? ataupun, anda sedar bahawa anda ada kelas seawal 8.30 pagi esok di bukit tonggek namun anda masih tidak mempunyai keinginan tidur dek kerana ingin menukar profile picture facebook anda? jika anda menepati kesemua kriteria di atas, maka, andalah orang yang kami cari!




pencarian penghuni hospital sakit jiwa sesi september 2011 kini bermula! cepat! tempat adalah terhad! 100 orang peserta terawal akan mendapat pengangkutan percuma! jadi, apa tunggu lagi? daftarlah di hospital atau pusat kesihatan yang berdekatan dengan anda!

untuk keterangan lanjut, sila hubungi:
012-3456789 - Prof. Madya Ked

p/s : gambar-gambar di atas merupakan gambar-gambar bekas pelajar yang sudah berjaya di rawat di tanjung rambutan. jangan biarkan hidup anda diselubungi kegiatan gila seperti ini. ahaks!

[ked's sketching]

9 comments:

  1. heh. malu2 lak nak register yea zuan..dun worry, maklumat pelajar adalah rahsia. hahaha

    ReplyDelete
  2. Sorry, aku tak layak nak ikut kot? Sobs sobs... >.< hahahaha

    Weih, suka hlovate jugak ke ni? #ehsamelah kite >w< Thanks sebab sudi singgah blog...terharu dgn pujian hang...huhuu Q__Q

    ReplyDelete
  3. owh.aku tak menepati kriteria di atas.

    aahhh...ko lagi sengal kot dari kitorang ni..huhuhu

    ReplyDelete
  4. haha.xtw nk ckp ape..btw aku ske pashy yg ko pki tu..haha!

    ReplyDelete
  5. erkk toi2 mereng lagi re-admid cepat^^

    ReplyDelete
  6. yeahh hlovate fans! come and join us kan yui?huhu

    eleh hanie..shy2 pulak..korang still sifu aku..hehehe..sifuuuu~~

    una, tu ah punye..nk hrp aku ade mnde2 camtu? sorry la ek.kui3

    alamak janna! kompem mereng ke ni? x brksn tol la pakej yg aku amik tuh..huhu

    ReplyDelete
  7. weh wan..ko yg amik gambar..lpe la tu..

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)