Monday, August 8, 2011

YEAHHH!! KONVO !!!

uikss??




korang dan korang dan korang!! aku nak gitaw yang aku konvo 29.10.2011 ni!! alhamdulillah. wahhh. tak sabar rasenye!! akhirnye, setelah 3 tahun berhempas pulas untuk abeskan diploma, terbayar jugak akhirnye. ni la hadiah yang aku leh bagi kat family aku. yelah, nak bagi duit, tak keje ag. pau duit diorang ag ade la. kehkehkeh. 


DTM members, make sure dress up vogeh da vast na mase tu nanti! tak sabarnye nak jumpe korang balik sume!!! http://www.emocutez.com 


hah, lagi satu, sume bakal graduan, please alert tarikh-tarikh penting untuk konvo ni taw. kene slalu check kat student portal bahagian konvokesyen. okies?


digital word sketching by ked

2 comments:

  1. waduh...waduh....udah mau konvo rupanya ya adik ku sorang nie.....i nak u vouge vouge ok....heheheheh

    ReplyDelete
  2. @kak atie : iya2 mbak..gue nanti bukan nya vogeh, tapi taugeh gittew..hahaha

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)