RECALCULATE : YES! PASS NAK KAWEN! HEHEHE

10:26:00 AM

uikss??


dalam entry sebelom ni, aku ade gitaw total hutang aku kan? hehehe. ade misunderstanding sket kat situ. lepas bincang-bincang balik ngan member aku, teha, aku salah tengok rupenye. memang la aku dapat 19,500 untuk degree ni. tapi untuk 6 sem! aku 4 sem je. hehehe. so, lepas bahagi 6 darab 4, total die 13,000 je. kuikuikui.


so, total sume skali 28,000. hoyeehh. bawah 30,000. boleh kawen 5 taon lagi. hahahaha

http://www.emocutez.com
digital word sketching by ked

You Might Also Like

6 Comments

  1. hehe...klu hantaran 30 ribu mcm mana??

    ReplyDelete
  2. opsss..ala2 jual anak gittew..sy x ltk tggi2..hehe..

    ReplyDelete
  3. adoi lmbt lg la aku dpt jmputn dr ko ni? hehe

    ReplyDelete
  4. lambat zuan..sile tggu 5 taon lagi..hahaha

    ReplyDelete
  5. wah..dah nak kawen ker..bila la aku pulak nak kawen..hahaaa..

    ReplyDelete
  6. eh, mane ade laa..lmbt lagi..hehee..ni mesti x bc abes entry ni kan?

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SKETCH'S PATH

Daisypath Anniversary tickers