Tuesday, August 9, 2011

LU LANGSI, LU MATI !!

uikss??



grrrr!! bengangnye aku!! rase cam privacy aku dah di cabuli! mane taknye, dalam due hari ni, ade je unknown numbers yang call aku lah, mesej aku lah, nak berkenalan katenye. sape yang jual number aku bek ngaku cepat!! 

alahai. kalau member aku lah yang saje nak wakenabeb kan aku camni, memang putus member la pasni. saje je nak menguji kesabaran aku di bulan yang penoh berkat ni. 

ah, aku tak peduli. aku nak investigate gak sape yang buat flyers letak number aku. ingat, lu langsi, lu mati!


words for today
huh! nak berkenalan? ingat ni facebook ke? - cikgu ariffin, juvana

digital word sketching by ked

2 comments:

  1. @zwan : ah, yg pasti diorang strangers..hehehe..ya Allah zwan, ko ajk aku brgosip ke?

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)