DARI BLOGGER KEPADA BLOGGER

11:24:00 PM

uikss??



selamat hari raye sume!! weh, awal lagi lahhh. hahahaha. bukan ape, aku pasni nak balik kampung dah, takot tak sempat nak wish hari raye ni. ni kire in advance la kan? boley dop?

jelez sangat tengok blogger-blogger dapat kad raye sesame blogger cam ayeem ayam dapat dari hamzah ian, saiazuan dapat dari syazwan che deraman, aku? dari pesbuk banyak la. hahahaa.

maka, kat sini aku nak gak la bagi kad raye kepade sume blogger-blogger kat mesia ni. hah, sile-sile lah kopipes kad raye aku ni kat lam blog korang ek? okey tak? hikhikhik. abaikan tulisan dak darjah satu aku tu, yang penting bace isi kad raye tu.


akhir kate, majulah sukan untuk negare. wahh!! tetibe lak kan. huhuhu. okeh la, aku tak leh lame ni, banyak bende nak kene setel sebelom balik kampung ni. papepon, selamat hari raye yea!! maaf zahir batin. tata!!


dengan ingatan tulus ikhlas dari ked

You Might Also Like

3 Comments

  1. amacam zuan? bangge tak name ko nek?hahaha..

    wah, mejah mu nok ke? taon depan la aku pos ek? huhuhu

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SKETCH'S PATH

Daisypath Anniversary tickers