Saturday, July 23, 2011

HARI PELAPORAN SEKOLAH ADIK AKU

uikss??


penat giler la arini. maw taknye, jenuh drive gi sbpi tun abdul razak kat pekan tu hah. errr, pembetolan disitu yea. bukan aku yang drive. ayah yang drive. aku tengok je. hahahaha. tengok pon letih taw!



pagi-pagi kul 8 dah kitorang drift gi sane. yela, program start kul 8. kalau la kul 8 tu baru gerak dari temerloh nak ke pekan, wassalam klah kalau tak pecut kan? 


kitorang sampai skolah tu ade la lam kul 10. perghhh. lapo giler mase tu. maw taknye, tak bekpes ag hokey? sampai-sampai, aku cari adik aku, jannah tu. tanye member die, korang taw katne? kat kantin beb! maw tak menyirap darah aku yang kelaporan ni hah. grrrr~~
seb bek skolah die ade sedia kan makan minum. sejuk hati aku. muahahahaha.

pastu, kitorang gi la jumpe cikgu-cikgu setiap subjek die. naseb la gi ngan aku kan. aku denga la skali cikgu-cikgu die kate ape. korang taw diorang kate ape?

"jannah ni kuat tido dalam kelas. kalau tido sket tak pe. tido teros masalahnye."
hahahahaha. same la cam aku dulu. tapi aku tak kantoi camtu! huhuhu. 





muahahaha. tak kurang jugak ade yang kate adik aku ni meriah orangnye. well, tengok kakak la kan? yang paling aku tak leh blah, mase jumpe cikgu BM die. haaa, yang ni aku wakilkan ibu aku sebab die tengah amik line untuk sejarah pastu.



KED : adik saye ni lemah bahagian karangan yea cikgu?
CIKGU : haah. kertas 2 die tinggi. kertas 1 tu kurang memuaskan.

KED : ahah! kalau macam tu, cikgu bagi la banyak-banyak soalan karangan kat die. bia die buat. hah de, ape lagi masalah awak?
JANNAH : ah, awak pulak yang beriye-riye. ngalahkan cikgu lak.


ahaks! beriye ke? terlupe position aku kat situ. huhu


cikgu BI die ag sempoi!


SIR : jannah ni bagus. meriah dalam kelas. kan jenny kan?
KED, IBU, AYAH, ANGAH : jenny??
SIR : opsss, sorry jen. hehe. kawan-kawan die sume panggil jenny kat sini.
KED : hahahaha. cikgu, name die kat umah JENNY ANNE KHAIRUDDIN.


wakaka!! kantoi gak nick adek aku kat skolah! yes yes yes!!!


digital word sketching by ked

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comments here! :)