DEMAM OH DEMAM

2:16:00 AM

uikss??


haaaaacccchhhhooooommmmm!!!




haishhh. dah start bersin-bersin ni. esok luse demam la aku. huhuhu. ekceli dari maghrib tadi ag aku dah rase tak selesa. cam nak demam. mase tengok bola tadi, punye la bosan tunggu gol, boleh aku tertido kat atas sofa. ngeee~~


bangun tu oke sket la. tapi ni bersin pulak. ah sudahhh. nak demam sungguh la ni. haishh. dah la mintak ubat kat mr. kamal adli tu tak dapat-dapat sampai skang. awak ni memang nak kasi saye demam eh? =.="


udoh-udoh la tu! orang demam mane boleh type entry banyak! muahahahaha


hhhhaaaaaccchhhhoooooommmm!!! oh mannn!! again!!!


digital word sketching by ked

You Might Also Like

4 Comments

  1. Amboi mintak kat kamal adli g2 uu.......

    ReplyDelete
  2. hahaha..bukan kamal adli retis tu..
    kamal adli laen..
    ehem3

    ReplyDelete
  3. aku tak suka bersin...penat oh!

    ReplyDelete
  4. hhhaaaaccchhhhooommmmmm!!!

    hahahhaaha

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SKETCH'S PATH

Daisypath Anniversary tickers