AARON KWOK - PARA PARA SAKURA

uikss?? 


sssaaakkuuurrraaaa.... wah, ingat lagi tak cite para-para sakura ni?? meletopz uollsss!! aku tengok cite ni banyak kali pon tak penah jemu. sebab aku shuke sangat kat AARON KWOK!!! arggghhhh!!! addict giler ngan die. kalau ade rakyat mesia yang macam muke die, tak yah tunggu lame2, aku sendiri gi pinang mamat tu kot. ngeee~~~
perghh!!! cair2. tak tido malam aku di buatnye. to AARON KWOK, if you're reading this entry, I'M VERY ADDICTED WITH YOU!!! muaahhhh!!! hehehehe <3 p/s : kalau skang ni trend orang minat artis K-Pop, es krim pop, mahupon lollypop, aku tetap setie ngan HK starz!!
[ked's sketching]

Comments