MIMPI INDAH

7:28:00 PM

uikss?? 


mimpi ape la yang indah sangat tu ek? mimpi lan ke semalam? no no no. jangan2. laki orang tu kot. 



chillex2. sebenanye aku bukannye nak cite pasal lan. hehehe. marah pulak kak mala kang aku mimpi hubby die. no la. hahahaha. cam klaka jep. tak sanggup lak aku nak cite kat sini. oke la. sume nak taw kannnn??? actually semalam aku mimpi dwet nuffnang aku da bertambah. perrrgggghhhhh!!!!!! cam gempak giler kan? nak taw bertambah bape banyak?  




5 hengget je pon!! huahuahua. ye3. aku taw korang nak kate sket kan? tak leh celen la aku ngan cik epal yang dah beribu riban tu. bagi aku, 5 hengget ni banyak ape sebab skang ni dwet aku baru 50 sen. hehehehe. peace no war guys!!


p/s : mintak2 la jadik kenyataan. aminnn.

You Might Also Like

0 Comments

Feel free to drop your comments here! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SKETCH'S PATH

Daisypath Anniversary tickers