Wednesday, May 11, 2011

LELAKI VS DRAMA KOREA

uikss?? 


lelaki shuke tengok cite korea more than the girls?? pelik nih. sebab kite sume taw kan, slalunye pompuan jep yang shuke cite korea ni. lelaki jarang kan? haaa, sape kate? skang ni lelaki yang ag shuke tengok cite korea tawwww. errr, pondan tak termasuk ek? ni cite pasal lelaki sejati jep. hahahhaha


actually kan, aku sebenanye tak suke sangat cite korea ni. kalau hero heroin korea jangan cite la. lee min ho je yang aku kenal. tu pon sebab membe aku, ah tu yang shuke sangat kat die. yang len tu harammm la nak kenal yedop? huhuhu


pengaruh korea ni kuat lam kelas aku. jangan cakap la. almost separuh dari budak kelas aku taw the latest drama of korea dan ianya haruslah tak termasuk aku. ngeeee~~ teruk kan? aku rase paling klaka sekali mase budak ni mintak cite korea kat ah. mase tu la diorang baru nak belaja tengok cite korea. diorang tanye la, ape cite korea yang paling best mase tu. ah pon jawap la, BOYS OVER FLOWER. sebab memang tengah hot pon cite tu. boleh pulak diorang tanye, "errr, ah, GIRLS OVER FLOWER tak de ke?". hamboih3, diorang denga cite tu title die BOYS teros ilang interest diorang. elelelele, mule2 jep. pastu diorang da discover ade jun dae yang sket punye chun and chumel lam tu, teros suke sampai ke sudah. hahahahaha






aku penah jugak la tanye budak laki ni, berikan 5 sebab kenape korang suke sangat cite kore a ni. aku men2 je tanye. skali die bagi sungguh. terkejut mak uollsss.


1) sebab perempuan diorang cute giler!! (hampeh punye jantan! aku da agak da)
2) sebab jalan cite diorang (eleh, setakat jalan, kat malaysia ni bersepah jalan)
3) sebab dressing diorang stylo esp. tang rambut (oke, bab ni aku admitt la. hahahaha)
4) sebab cite die klaka + romance (cheh, romance ke romen??)
5) sebab bahase diorang cute?? (motip??)


adoyaaaiii. malu lah aku kalau lelaki shuke cite korea ni. so, dalam mase 4 bulan ni, aku ingat aku pon nak try la tengok cite korea sepam due. hahahhaa. kite tengok la same ade aku leh layan ke tak. lets cekidaud!!


digital word sketching by ked

6 comments:

  1. <---Tak tengok citer korea....hihihi

    ReplyDelete
  2. meh nak bg 5 sebab
    1 lagu yang diaorang guna dlm drama best
    2 faktor member group yang blakon
    3 diorang punya style
    4 cerita diorang masih ada yang kekalkan adat mereka
    5 sebab citer melayu da tak best,hipokrit giler

    ReplyDelete
  3. Pembawa wacana : ahaks..same la kite..
    FAIZ : wah,, ade reason len ag??gud2..cte mlayu skang ni da mcm cte indon..dendam-bunuh-tuka anak-rotate sume skali..yedop??

    ReplyDelete
  4. tol2..lg 1,tmpat shooying dorg cantek2 woo.klu drama mesia ni alaa,blik2 tmpat same jep.kn2?
    ked:ad je schoolmate aku yg gile cite korea.laki taw..heheh

    ReplyDelete
  5. aah. mmg rmai je lelaki tgk korea..lg fanatik pn ade ;p

    ReplyDelete
  6. una:spe skulmate ko tu??skulmate ko,ex skulmate aku taw..hehe

    norsharmila:maw tak fanatik..heroin2 die cun2 tuh..kan3??

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)