Wednesday, May 25, 2011

THE BEST GIFT EVER

uikss??

alhamdulillah. lulus gak aku diploma ni. aku punye la nebes nak tengok result ni. log in kat student portal tengok link da tutup. saje je bukak email kan, kot2 ade kat situ. bukak2 email pon, tgok kat spam dulu sebab kadang2 die masuk kat situ. tengok kat spam x de, so aku ingat tak kua ag. skali bukak inbox, ISIS@SALAM.UITM.EDU.MY da tonjolkan muke da. aisehman!!! aku dengan sepenuh kudrat klik email tu. tup2, kua la kat GPA aku angke 4.00. maunye aku kelip2 mate 2 ribu kali! sket punye tak caye seh!!!






syukur Ya Allah. ni la adiah terbaik yang penah aku dapat sepanjang 3 taon ni. kepada sume rakan2 seperjuangan, tahniah aku ucapkan. kepada sume tenage pengajar kat UiTM Dungun, mekasih banyak2. esp. lecturer2 tourism iaitu Miss Lisa, Miss Mai, Madam Iffah, Madam Su, Madam Akhma dan Madam Ai. tanpe tunjuk ajar miss2 dan madam2 sume, tak mungkin saye berjaya sehingge ke peringkat ini. tak lupe juge kepada team2 MOTOUR Penang, esp. Miss Jaime, selaku boss, Encik Mazlan, Encik Rusly, Puan Nuraini, Encik Amir, Kak Atie, Kak Un, Kak Liza, Kak Tim, Kak Nisa, Kak Farah, Kak Nad serta sume la yang terlibat secara langsung mahupun secare tidak langsung membantu saye sepanjang menjalani latihan praktik di sana. jase anda sume akan saye kenang sehingge ke akhir hayat saye. hehe, peace no war!!! :)


p/s : sebenanye aku nak cakap yang aku dapat 4 flat praktikal aritu. hehehe




digital word sketching by ked

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comments here! :)