Thursday, May 5, 2011

AKU NAK BUAT DNA TEST!!!!!!

uikss?? apehal ni brader?? chillex2. awat nampak cam panas sangat ni?? uolss!! mau aku tak berbare. ade makhluk Allah yang telah membuat onar di rumah aku 2,3 ari ni. gggggrrrrrrr!!!! da la tu, aku jela yang menjadi mangsenye sebab aku je yang 24/7 ade kat rumah. jangan sampai aku bako je sume tuh. huh!


nak taw ape yang jadi? 2,3 ari ni, di port yang sama, telah di cemari dengan longgokan najis yang tak sepatutnye berade di situ. bukan itu sahaje, kadang kala, tompokan cecair jernih melekit turut menambah seri di sudut itu. yaaaa.... siapa lagi yang mampu melakukan perbuatan terkutuk itu kalau bukan kucing akuuuu.... hanye mereka je yang selalu jeles melihat aku bersenang lenang menonton televisyen setiap pagi. wah, motip ayat aku cam buku KOMSAS?? 


aku syak antare depa bertige tu la. mari kite cekidaud calon2nye;



@1st, spunky!!! die ni asalnye kucing angkat umah aku jep. memang die bawak diri macam kucing angkat la. baek budaknye. selalu je dating kat depan umah tu malam2. memang bukan jenis mesre alam sangat. die wat keje die sendiri je. tak penah kacau hal orang laen. baru2 ni, die teman aku sidai kain. oke la tu kan? tapi dalam kes ni, die aku out of list awal2 sebab, die jarang masuk rumah. bagus kan? memang sah bukan die. oke, kite beralih kepada calon seterusnye.



@2nd, guano-guano. haa, yang ni pelik sket. sebab die suke sangat dok atas alamari plus suke kuka (bahase orang pahang yang bermaksud mencakar) luggage aku. cukup 4 bulan aku dok umah, kompem jahanam mende tu. die ni pon bek gak. satu2nye yang mesre alam ngan kitorang. boleh bawak men tapi ikot mood gak. selalu teman mak aku gi noreh sampai la mak aku balik umah semule. die ni kne masuk lam list suspect gak sebab die ni selalu dok lam umah. kadang2 bile aku bawak die kelua pon die pandai masuk balik ikot tingkap. jum kite gi kat calon terakhir lak.






@3rd and the last one, lembu a.k.a homeh!!!! hah, ni ape kejadahnye sampai 2 name sekali gus?? citenye gini, lembu ni dulu, die penah datang and jadi pets kat umah aku. kitorang bagi name lembu sebab badan die tompok2 cam lembu. yang homeh tu plak sebab ade tompok hitam kat atas mulut die. ala2 cam taik lalat gittew. orang dulu2 percaye yang sape2 ade taik lalat cam tu, kuat bercakap. tu yang bapak aku panggil homeh tu. homeh tu pon bahase pahang gak la. tak lame pastu, die hilang. kitorang tak tau die gi mane. tuptup 2 bulan lepas die datang umah aku ngan perot bunting da nak beranak. binatang punye kucing!! ko ingat umah aku ni panti asuhan ke hape?? balik2 bawak anak. hampagas sungguh! skang ni die da beranak da. 4 eko sume skali. yang paling tragik die beranak lam almari angah aku. muahahahahaha. ni memang suspek kot sebab aku nampak die cium2 lokasi kejadian tadi.


hah, nampak tak permainan kucing2 aku tu? adoyai. sape tak bengang beb. ko bangun je pagi2 ingatkan bole la nak hirup udare segor, tapi udare tercemor ni dulu yang menusuk deria bau ko. tak ke hangin ni dibuatnye? da lame diorang tak buat perangai, tuptup ade balik. aku syak homeh ngan guano-guano tu jela. jangan sampai aku masukkan diorang lam sangkor da la.


p/s : sabor selagi bulih sabor. agak2 kucing boleh wat DNA test tak?? hehehehe. tu la jalan terakhir gamoknye.


bile ked khaydee mule meraban

2 comments:

  1. HAHA.. Lawakla.. btw, tetiba rindu plak kat kucing zwan yang dulu.. btw, comey sungguh ketiga tiga kucing u tuu.. ;)


    MySuaraBlog: Bulu Kening : Berfungsikah?

    ReplyDelete
  2. comey ke??
    smpai nek bosan da tgok muke diorang..hahahah
    ni kalau KPK bace ni, mau kne buang ahli..

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)