Tuesday, May 3, 2011

30 HOURS WITHOUT SLEEP

uikss?? 


lame giler kan mak tak update status blog kan?? naaaa.... skang ni baru la leh hapdet. sebab ape? sebab shaye da anta report!!!!!!!! muahahhahahahaha.....


AAAAARRRRRRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!


phewww.. puas aty rasenye. dapat luah ape yang serabot kat kepale selame ni. YA ALLAH. lege sangat rasenye.


korang bayangkan la ek. aku sampai dungun ari senin. malam 2 haruslah berchit chat2 ngan membe2 kan. da masing2 tak macam da 4 bulan tak jumpe kan. ngumpat harusla perkara wajib yang kitorang buat. mase ni la nak pelok2 sambil cakap, "weh, lame dop napok muke mung. gane kijo? bereh?". hah, 2 la antare dialog2 standardnye.


selase pagi tu, ciap la. bangun2 pagi, setel pasal kolej, makan2, petang tu teros wat repot non stop sampai la pagi rabu. pastu, tido jap sampai la subuh then bangun sambung repot balik non stop. korang bayang la da macam robot pon ade gaye gak aku ni. sepanjang aku berkampung kat bilik, jangan tanye. megi jela makanan harian aku. 







tengok la. bersepah giler meje kot. yang part megi tu ag terbaek wok! kitorang nak makan megi, tapi x de bekas. yang cup tu sebenanye bekas bubur membe aku kot. wuuuu~ sedih ngat rase. kalau keluar cari makan, makin lambat la aku ciap repot ni. redho jela.


dan hidop aku untuk 2 ari kemudian tu hanye la untuk repot, repot, dan repot sahaje. pencapaian terbaek yang penah aku lakukan ialah dengan berjaga 30 jam non stop(oke la. aku tido 2 jam je taw nak rest badan) taip repot. aku tido sat kul 4, kul 6 aku da bangun da sambung repot balik. ppeeerrrrrggggghhhhhhhh!!!!!!!! giler tertekan hidop aku mase tu. mane2 orang x kuat iman, kompem da g terjon laut kat depan tu da.


macam2 dugaan dan rintangan yang dah aku lalui untuk ciapkan repot ni. antarenye ialah makanan yang di order lambat sampai. mase tu da ari rabu. sebab kitorang lapo sangat, da seharian x jumpe nasik, kitorang pon order la kat mama ni. da type sume order tu, kitorang just tggu die miskol balik la untuk gtaw yang order da ciap. sejam pastu, aku dapat miskol. aku pon gi la trn amik ngan muja. hot gler kot!!!! rupe2nye, ade ag order kitorang yang x ciap. GGGGRRRRRRR!!!!!!!! ni boleh bikin aku panas ni. diorang terlupe mesej aku. kene tunggu lagi. tetibe la mase tu aku ter emo sket. aku nanges taw x. da la ngan perot lapo, makanan lak x siap ag. membazir mase aku lak tu nak turun naik amik makanan sebab bagi aku, di saat2 genting ni la, sesaat tu begitu berharge taw. aiisssshhhhhh.........


pastu, nak print plak esoknye tu, bole printer aku wat hal. aku da masukkan ink da. jap kang die kate balik yang ink da x de. taw x mase tu da kol bape? 6.45 petang oke. terpakse print kat lua la nampak gayenye macam ni. any idea aku anta repot kul bape ari tu? yea. kul 10.30 malam. muahahahahahaha. terbaek wok! aku rase blom penah ag kot aku jumpe student yang begitu tegar menghantar repot lambat macam tu cam aku ngan muja. kat 7e lak tu. hehehehehe. lantak la! janji kitorang da ciap! weee~ merdekanye rase. pasni tggu presentation lak ea.


p/s : aku ingat kitorang la yang last. semalam mase presentation, rupenye ade ag yang last dari aku taw. sshhhhhhhh....... rahsie la sape. 


digital word sketching by ked

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comments here! :)