Thursday, April 21, 2011

PANELKU SEORANG TG!!

uikss?? clear tak ngan tajuk kat atas?? ngeee~~ adda ngan kak atie kompom taw kan?? actually,, TG tu stand for Tour Guide. taw x tour guide tu ape die?


according to my report, tour guide ni ialah seseorang yang memberikan commentary tentang sesuatu tempat, memberikan info2 tentang tempat tersebut kepada group yang diorang bawak. tu secara bahase pasarnye la kan.


so, kak pejabat aku, yakni unit kak atie la ek, ade handle pasal TG. makenye, dalam report aku harusla aku selitkan pasal TG skali.


isunye skang ni ialah, aku baru ingat yang panel untuk presentation aku seorang TG!!! aku takot la aku x dapat jawap sume yang die tanya nanti sebab die kan lebih expert dari aku. 
ngeee~~ takotttt!!!!!


p/s : suke TG yang bername nasuha abas. he is sooo cute!!!

bile ked khaydee mule meraban

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comments here! :)