Wednesday, April 6, 2011

KERANA FESBUK BADAN BINASA

uikss?? 

korang penah dengar tak perumpamaan, kerana pulut, santan binasa. kerana mulut, badan binasa. haaa, sape tak penah dengar tu aku cadangkan khatam balik la BM darjah 4 ek. muahahaha....

dulu, bole la zaman tok wan kite pakai perumpamaan camtu. skang ni, aku rase ag sesuai kalau kite pakai, kerana fesbuk badan binasa. sape setuju sile angkat tangan macam saye. ooooooo, soley soley.....

sebab, tak yah nak bagi example jaoh-jaoh. tengok la kat sekeliling kite. aku amik dari friend list aku la kan. arini je, da 2 orang membe aku berbaloh sesame sendiri. medium yang diorang gunekan ape die, fesbuk gak.

memang la kite tak mention name someone yang kite bengang tu kat lam fesbuk. tapi, sendiri mau terase la kan. adoyai. aku pon tak taw nak cakap ape da. cume aku harap, gunekan la teknologi yang ade ni dengan sebaiknye.

kalau ko rase bengang sangat, da memang tak leh tahan kan, luah kan la kat membe yang laen, tak payah nak canang 1 fesbuk. memang la ko selalu kua statement camni, sampai bile kite nak jage hati orang sedangkan orang tak penah jaga hati kite.

=.=? masalahnye, manusie jenis macam tu sangat mudah terase! kite cakap sikit, die da tarik muke. macam mane tu? tolong la jangan jadikan fesbuk sebagai tempat longgokkan sampah minda ko. tak pon, wat belog cmni hah. senang. ko bebas nak cakap ape je kat sini. berjela-jela pon takde orang nak komplen.

tolong yea friends. be sensetive sket ek?

p/s : aku sebenanye nak cite pasal laen. tapi x pela. biar ni jadi beginning untuk post seterusnye. hehehhe.... tunnggggguuuuuuuu~~~

4 comments:

  1. betul3...hahah.
    macam3 citenye...
    btw kero, im going far away from malaysia this 14th april!
    minta maaf slh silap..:(

    ReplyDelete
  2. ceca!!!
    wah,,beshnye!!!
    take care ek??
    hopefully ko slmt2 jep kat sn..
    aku pon mnx maap gak slh slp..
    :)

    ReplyDelete

Feel free to drop your comments here! :)