Friday, April 22, 2011

HEADER BARU TAW

uikss??  
hai tawan-tawan!!! pasan tak ade pape yang berubah kat sini?? hah? tak pasan pape, mesti tak alert ni kan?? huhuhuhu. tak pe2. tak mo taching2.

yaaa!! header baru uols. heheehe. cute tak?? aku memang bercadang nak tuka header pon. bile tengok belog2 cam hanis zalikha, cik epal, fatin liyana, yuyu zulaikha, mak rase malu sangat uols. mane tak nye, header aku tersangat2 la common oke. nak pomot belog pon malu. da la x pakai template pape. tapi, aku puas aty gak la ngan belog aku. tengok2 16.97 kali, comey lak aku rase. ahaks!! (pasan je lebih)

haaaa,, uols mesti nak taw kan aku dapat mane header tu?? chillex2. aku akan share ngan korang. aku dapat ilham ni kat cik pasir ni haaa. sile2 la BW kat belog ni ek?? korang tanye la cik pasir ni camne die wat drawings tu. pastu,, untuk header, aku suggest korang wat size 800 x 300. kalau tak puas aty, adjust2 la sendiri oke?

for una, ko tanye nape ko punye writting nampak cam ketat kan?? ko adjust2 la kat bawah die tu. amik paint. yang kat bawah tu leh klik. minimize kan die. ko kene try banyak2 kali baru jadi. hehehe.

p/s : aku pon x de la hebat sangat. takat try2 tu bole la. :)


bile ked khaydee mule meraban

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comments here! :)