Wednesday, March 30, 2011

SUMPAH TAK STYLO LANGSUNG!

uikss?? 


hot hot hottttt day today!! mane x hotnye, saket mate taw x tengok teenagers zaman skang ni punye dressing. 

lunch tadi, kitorang decided nak lunch kat mekdi. bukan ape, kecian kat yana terpakse makan bubur sebab die baru tuka braces pagi tadi. da dapat meals, kitorang pon cari la tempat nak duduk. tttttuuuuuuuuuu dddddiiiaaaaaaaa, tibe2 je rase indahnye pemandangan arini. mane taknye, navy-navy berlonggok-longgok duk tengah makan mekdi. wwwwwwaaaaaaa. smartnye!!!! hehehe. boley gak cuci-cuci mate jap. *gatai!*

malangnye, pemandangan indah tu x lame. ble masuk jep 2 orang pompuan ni, tros aku rase cam, WATERPARK!!! 

mule2, aku ingat diorang indon taw. tengok dressing memang x gaye melayu kite la. bese la, kite kan ley cam melayu ngan indon kan? tapi nyah, bile mai jep sorang ag geng die, cakap Key Ell wa cakap sama lu! aku teros, wah! Melayu ghupenye. yang lebih tepat ag, sedare sesame Islam aku laaaaa. LOL

korang imagine jela ek,1st girl ni dress up x yah cakap la. pakai hot pants da mcm spender da aku tengok, gelang cam keje kat kedai loceng, yang paling x boleh blah tu, die punye hair style yang sangat coolio!! cam rihanna, bezenye, die shave kat sebelah tu macam gambar yang tertera :


see, cam x caye je kan pompuan 2 wat rambot cam ni. kalau laki 2 x pela, x de la aku heran sangat sebab da bersepah! yang pompuan 2 la. ish3..

then, yang ag sorang dye rambot macam x hengat mati da ni. kaler MERAH uols! saket mate mak nengoknye. 

yang sorang lagi, dress code same jep. lebih kurang stok2 macam 2 la. yang paling penting kat sini, diorang ley paki tag ZOUK kat tangan! Assalamualaikum, sedari2 sume ni bangge sangat ke nak tunjuk yang sedari2 sume ni da jejakkan kaki kat sana? simpan jela tag 2 kat lam bilik ek. sebab, kitorang sikit pon x herannnn!!! kitorang ag berbangge kalau korang pakai tag tabung haji ke, tag derme darah kat spital nu ke. 


adoyai~~ siyes da x taw nak cakap ape ngan budak2 zaman sekarang ni. aku pon remaje gak, melayu gak, Islam gak, tapi x de pon camtu... =.="

tujuan aku post entry kali ni,, bukan nak mengate,, menyindir2 orang,, tapi,, untuk menyedarkan mane2 manusie yang behave like that,, sile ingat 1 je. kite ni Islam,, ade panduan hidup kite yang telah ditetapkan oleh Yang Maha Esa. why must we broke the rule, sedangkan itu adalah yang terbaik untuk kite. Allah sayangkan kite sebagai hambaNya. sepatutnye, kite berase bersyukur kerana masih diberi peluang untuk bernafas dimuka bumi ni. jangan lah kite mensie2kannye dengan tidak menghargai ape yang Dia telah anugerahkan kepada kite. aku harap, korang kalau x taw malu ngan masyarakat setempat, malu la dengan Dia ek?? sebab Dia yg mencipta kite, Dia yang taw asal usul kite, dan yang paling penting skali, Dia yg menentukan mase depan kite. pegang tu je.

THE ONE AND ONLY KED

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comments here! :)