Tuesday, February 22, 2011

SELAMAT ULANG TAHUN SAYANG

uikss??

semalam, dalam kul 10 lebih gitu, aku kol la amy, dengan niat nak jadi 1st person la yang wish besday die kan. skali, die tak terime wish aku. sob3. die suh aku wish kul 12 gak. aku ngantok giler mase tu. lastly, aku anta message yang ade timer kat die. ahaks. nampak la yang cam aku stay sampai kul 12 nak wish. sorry ye amy. hehehe. aku da tdo la mase tu. mase blaja dulu bole la nak stay sampai pagi. ni da keje ni, berat la plak mate stay lame-lame ni. peace no war link!! hik3

so, cam yang aku penah wat kat zaty before dis, hepy besday my dear!!!! ngeee~~ semuge ko panjang umo, murah rezeki, dapat jadi artis(ley aku tumpang glamer), dapat banyak duet, bahagie and hepy oweys. muah muah!! nak salam pelok cium ko tak dapat la ek, cause jaoh. aku bagi kat sini jela ek. 




with love amy. terime la kek aku ni seadenye. hahahaaha. jemput makan la ngan members prac ko yang len. ngan adek-adek thai ko yang ramai-ramai add fb aku tu pon ley gak. hehehe


tada!!! ni la die, besday gurl!!! amy lalink!!! 

ni adalah salah 1 bukti yang buleh aku tunjuk nanti bile amy da jadi artis, yang aku ni bff die taw. hahaahaha. jelez lettew!

kitorang memang giler!!! dan sangat dramatik. like3!!!
amy lalink!! tengs sebab sudi jadi my best buddy. tak penah ag aku jumpe sorang member yang saggup bangun sahur pagi-pagi bute semate-mate dengar aku bisin-bising cari air masak nak minum takde, pastu, ko tarik air panas tu banyak-banyak kali so that die jadi suam, pastu kaci aku minum. wuuu~~terharu giler weh. sayu je aku bile ingat balik.

yang sanggup berlapa, belanje member2 makan walaupon mase tu ko pon tengah sempit. tapi, ko tak nak kecoh2. ko tak nak kitorang rase serbe salah kan2? aku taw la 2 amy.

amy yang aku kenal sorang yang sangat tough. mase ko ade problem pon, ko still ley dengar and solve problem orang len. aku sangat adore ngan ko my. i wish i can act like u. 

amy, law nak cite pasal ko memang panjang giler entry ni nanti. aku cume naak ko taw yg ko sangat bermakne lam idop aku. heheehe. aku akan sentiase berade dibelakang ko untuk support karier ko. wahhh~~simpan statement tu bile ko da jadi artis nanti ek?? hehehe. luv u and mish u lalink!!! muahhh~~~


p/s : tak saba nak balik dungun!!! nak jumpe ngan ko la ngeks!! hahaahaha :)

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comments here! :)